آوای عشق
آوای عشق
عاشقانه


دوستتدارم

 

دوستت دارم(@_@)

یادت هست یه روزی آهسته بهت گفتم دوست دارم

 بدون اینکه کسی بفهمه ولی حالا دوست دارم داد بزنم

و بگم عاشقتم عشق من تا همه بفهمند...

ولنتاین مبارک عزیزم

(@_@)(@_@)

 

 

این روزها اگر گوش دلت را تیز کنی

فقط یک چیز را خواهی شنید...

دوســــــــــــــــــــت دارم

 

گلایه از تکراری بودنش نکن...مشکل از من نیست

تو زیادی دوس داشتنی هستی...

 

 

آرامشــی میخواهم

خلوتــی میخواهم

تــو باشی و من

در کنار هم

تو سُکوت کنــی و مَــن گوش کنم

و من آرام بگویم ترا دوست دارم و تو گوش کنی

و آرام بگوئی .. من هم

و شرمِ زیبائی را بر گونه ی تو ببینم …

دوتارفیق عاشق یک دختر میشن

دختره میگه من 2 جام مشروب برای شما میارم
تو یکیش زهر ریختم....هرکس زنده بمونه اون با من ازدواج میکنه...!

رفیق اولی میخوره میگه: به سلامتی این که من بمیرم و رفیقم به عشقش برسه،
رفیق دومی میخوره میگه: به سلامتی این که من بمیرم و رفیقم به عشقش برسه.

بعد دختره یه پیک میخوره میگه زهر تو این بود!

میخورم به سلامتی این که رفاقت این دو رفیق به هم نخوره...!!!

 

            

                                                               

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:,

|
 



.باید آهسته نوشت، با دلی خسته نوشت، گرم و پر رنگ نوشت، روی هر سنگ نوشت تا بدانند همه که اگر دوست نباشد، دل نیست


نازترین عکسهای ایرانی

 

 

masi

 

مرداد 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392

 

دوباره اومدم !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناگهانی
آپ جدید
حس عاشقانه
masi
دل نوشته
کمی زودتر
عاشقانه تا ابد
عشق
عزیزم
پسر و دختر و سیب عاشق
عشق
دوستتدارم
تبریک
تولدم
عید عیدی
عید

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق masi و آدرس lovemasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پول
اوی عشق
تنهایی
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 5855
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1





کد حرکت متن دنبال موس


.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->